Pro zdraví

Rádi byste opět získali pružnou chůzi a zdravou páteř? Tak musíte skákat, skákat a zase skákat. Ale nejen tak na tvrdé zemi, abyste si oddělali kolenní klouby a začalo vás bolet kdeco. Ke skákání je třeba pořídit si skákací zařízení, nejlépe trampolínu 305. Vyznačuje se dokonalou stabilitou, vysokou ochranou sítí, kvalitními kovovými schůdky, které strčí plastové nášlapy u konkurenčního zboží tohoto typu do kapsy, protože vám budou sloužit velmi dlouhou dobu – zkrátka neprasknou.

Utužte své svaly

Pravidelným skákáním na pružném povrchu budete nuceni neustále vyvažovat rovnováhu a tím zapojovat svaly, které při běžné způsobu života či normálním cvičení zůstávají ležet ladem. A právě díky balancování velmi výrazně podpoříte tyto často velmi ochablé svalové skupiny. Kromě toho se samozřejmě můžete těšit na spoustu zábavy. Další skvělou výhodou této zábavné činnosti je i to, že její náročnost si určujete pouze vy sami. Nikdo vás přece nenutí dělat salta a přemety! Tak co, dospěli jste konečně k závěru, že je chyba, že ještě pravidelně neskáčete?

Pro zdraví
Ohodnoťte příspěvek